penktadienis, sausio 21, 2011
Esu Oželytės mėgstėja, nes yra atlapa beprotė ir sunkiai nepatogi teisybės gleizotojams :)
Kaiiiip man kančios būdavo tos istorijos pamokos. Visos pamokos. Tikrai. Mintinas kalimas pagal Lenino mokslo formulę, o jau atseit nauji laikai, pfff. Ir ne tik istorija taip dėstoma, visi dalykai tokie. Tik neturėjau žodžių tai paaiškinti, nes neturėjau kada, reikėjo pažymį gaut pirma. Cha :) Kur man dabar tas pažymys groja? Net paslėpsniai į pažymius man dabar nesureaguotų. Ožiukų skaičiavimas kas 45 minutes.
Ir štai Oželiuko kalba mane papildo ir džiaugsmina, kad ne aš viena tokia varna mokymosi ir visais kitais bukinimo klausimais. Mokiausi blogai ir tuo didžiuojuos mažutė :), nes ten nebuvo ką išmokt. Kuo toliau tuo mažiau.O kas išmoko, dabar gali nebent tik pacituoti kažką, pavegetuoti ir įrodyti, kad ilgąją atmintį išlavino. Tik savų žodžių ten mažai.
Ne tik istorija kaip mokslas yra neegzistuojantis. Žiūrėkit kaip gyvenime mes kartais susitikę su draugu tuoj skalbiam kokį bendrą pažįstamą, kad štai gyvena kaip neprotingai, galėtų taip, o jo, koks jis kvailys. O gal tas pasakotojas paėmė tik vieną faktą iš ano žmogaus pasakojimo dalies ir nežino dar daugiau detalių, bet jaučiasi teisus skalbdamas kito nedorybes ir panašiai. O istorija yra tas pats, tik kad ten viskas pateikiama vadovėlio forma, atseit, rimtesne forma :)
Ir kaip aš galėsiu reikalauti iš Emilijos dorai išmokti istorijos faktus? Reikės man mokytis kartu su ja, kad galėtume laisvalaikiu maždaug aptarti juos nemokykliška didaktika. Jeigu mokslo reforma (200 proc.) dar nebus įvykusi totaliai. Taip aš ir protingėsiu, jei anksčiau nesugebėjau ir nemačiau prasmės :)
Kaiiiip man kančios būdavo tos istorijos pamokos. Visos pamokos. Tikrai. Mintinas kalimas pagal Lenino mokslo formulę, o jau atseit nauji laikai, pfff. Ir ne tik istorija taip dėstoma, visi dalykai tokie. Tik neturėjau žodžių tai paaiškinti, nes neturėjau kada, reikėjo pažymį gaut pirma. Cha :) Kur man dabar tas pažymys groja? Net paslėpsniai į pažymius man dabar nesureaguotų. Ožiukų skaičiavimas kas 45 minutes.
Ir štai Oželiuko kalba mane papildo ir džiaugsmina, kad ne aš viena tokia varna mokymosi ir visais kitais bukinimo klausimais. Mokiausi blogai ir tuo didžiuojuos mažutė :), nes ten nebuvo ką išmokt. Kuo toliau tuo mažiau.O kas išmoko, dabar gali nebent tik pacituoti kažką, pavegetuoti ir įrodyti, kad ilgąją atmintį išlavino. Tik savų žodžių ten mažai.
Ne tik istorija kaip mokslas yra neegzistuojantis. Žiūrėkit kaip gyvenime mes kartais susitikę su draugu tuoj skalbiam kokį bendrą pažįstamą, kad štai gyvena kaip neprotingai, galėtų taip, o jo, koks jis kvailys. O gal tas pasakotojas paėmė tik vieną faktą iš ano žmogaus pasakojimo dalies ir nežino dar daugiau detalių, bet jaučiasi teisus skalbdamas kito nedorybes ir panašiai. O istorija yra tas pats, tik kad ten viskas pateikiama vadovėlio forma, atseit, rimtesne forma :)
Ir kaip aš galėsiu reikalauti iš Emilijos dorai išmokti istorijos faktus? Reikės man mokytis kartu su ja, kad galėtume laisvalaikiu maždaug aptarti juos nemokykliška didaktika. Jeigu mokslo reforma (200 proc.) dar nebus įvykusi totaliai. Taip aš ir protingėsiu, jei anksčiau nesugebėjau ir nemačiau prasmės :)
Ką reiškia 'childish', ar ne? :)
Ką suaugę žmonės gero davė pasauliui? Karus, nešvarias politikas, baisias ideologijas? Žiūrėkit, ką duoda pasauliui vaikai... Maždaug taip Adora Svitak pavaro :).
Nuostabi jaunuolė, kuri moksliškai paaiškino, kokia vieta priklauso mums, peraugusiems suaugusiems :) Vienas malonumas klausyti, bent jau man :D Net pridurti ar ginčytis būtų sunkiai nebeprotinga :D
Na, taip, žmonės mano, kad vaikai yra naivūs, kažkodėl gimsta iškart blogi ir jaukiantys tobulų suaugusių planus, ir be klausimų priimta nuo seno, kad vaikus reikia tik mokyti tų nešvankumų, kokius išmoko tie nuostabieji suaugėliai. Taip, ironiškai noriu iš mūsų pasityčiot atvira širdim ir šių žodžių nesigailiu. Esu gan smarkiai savikritiška ir man negėda, nes taip pripažįstu, kad dar toli ruduo ir man tik mokytis ir mokytis. Be to, pamąsčius ir bent kiek analizės įdėjus tyrinėjant suaugėlių veiklos ir darbų padarinius, šiurpsta oda, ar ne? :)
Taip kad, atėjo laikas mokytis to "childish", idealieji, kas man netgi labai labai labai prie širdies :) Mielai! Aš su jumis, ir tik vaikais tikiu! Beprotiška gal, bet tai suteikia diiiiidelius sparnus, tad kodėl netobulėt? ;)
Dar besilaukiant mūsų Milijono, kartojau visiems ir žinojau, kad ji bus mano mokytoja, ne atvirkščiai. Savaime atėjo tokia mintis. Tuo metu tai nebuvo labai populiaru mano aplinkos rate. Bet čia, pasirodo, aišku kaip dieną ir nėra ko didžiuotis :)
Suaugę yra riboti ir tiek. Gal kam atrodo kitaip? Todėl ir žvengiu :D
Nuostabi jaunuolė, kuri moksliškai paaiškino, kokia vieta priklauso mums, peraugusiems suaugusiems :) Vienas malonumas klausyti, bent jau man :D Net pridurti ar ginčytis būtų sunkiai nebeprotinga :D
Na, taip, žmonės mano, kad vaikai yra naivūs, kažkodėl gimsta iškart blogi ir jaukiantys tobulų suaugusių planus, ir be klausimų priimta nuo seno, kad vaikus reikia tik mokyti tų nešvankumų, kokius išmoko tie nuostabieji suaugėliai. Taip, ironiškai noriu iš mūsų pasityčiot atvira širdim ir šių žodžių nesigailiu. Esu gan smarkiai savikritiška ir man negėda, nes taip pripažįstu, kad dar toli ruduo ir man tik mokytis ir mokytis. Be to, pamąsčius ir bent kiek analizės įdėjus tyrinėjant suaugėlių veiklos ir darbų padarinius, šiurpsta oda, ar ne? :)
Taip kad, atėjo laikas mokytis to "childish", idealieji, kas man netgi labai labai labai prie širdies :) Mielai! Aš su jumis, ir tik vaikais tikiu! Beprotiška gal, bet tai suteikia diiiiidelius sparnus, tad kodėl netobulėt? ;)
Dar besilaukiant mūsų Milijono, kartojau visiems ir žinojau, kad ji bus mano mokytoja, ne atvirkščiai. Savaime atėjo tokia mintis. Tuo metu tai nebuvo labai populiaru mano aplinkos rate. Bet čia, pasirodo, aišku kaip dieną ir nėra ko didžiuotis :)
Suaugę yra riboti ir tiek. Gal kam atrodo kitaip? Todėl ir žvengiu :D
Užsisakykite:
Pranešimai (Atom)