Einamieji Genadijaus sopuliai

penktadienis, sausio 21, 2011

Ką reiškia 'childish', ar ne? :)

Ką suaugę žmonės gero davė pasauliui? Karus, nešvarias politikas, baisias ideologijas? Žiūrėkit, ką duoda pasauliui vaikai... Maždaug taip Adora Svitak pavaro :).
Nuostabi jaunuolė, kuri moksliškai paaiškino, kokia vieta priklauso mums, peraugusiems suaugusiems :)  Vienas malonumas klausyti, bent jau man :D Net pridurti ar ginčytis būtų sunkiai nebeprotinga :D
Na, taip, žmonės mano, kad vaikai yra naivūs, kažkodėl gimsta iškart blogi ir jaukiantys tobulų suaugusių planus, ir be klausimų priimta nuo seno, kad vaikus reikia tik mokyti tų nešvankumų, kokius išmoko tie nuostabieji suaugėliai. Taip, ironiškai noriu iš mūsų pasityčiot atvira širdim ir šių žodžių nesigailiu. Esu gan smarkiai savikritiška ir man negėda, nes taip pripažįstu, kad dar toli ruduo ir man tik mokytis ir mokytis. Be to, pamąsčius ir bent kiek analizės įdėjus tyrinėjant suaugėlių veiklos ir darbų padarinius, šiurpsta oda, ar ne? :) 
Taip kad, atėjo laikas mokytis to "childish", idealieji, kas man netgi labai labai labai prie širdies :) Mielai! Aš su jumis, ir tik vaikais tikiu! Beprotiška gal, bet tai suteikia diiiiidelius sparnus, tad kodėl netobulėt? ;)

Dar besilaukiant mūsų Milijono, kartojau visiems ir žinojau, kad ji bus mano mokytoja, ne atvirkščiai. Savaime atėjo tokia mintis. Tuo metu tai nebuvo labai populiaru mano aplinkos rate. Bet čia, pasirodo, aišku kaip dieną ir nėra ko didžiuotis :)
Suaugę yra riboti ir tiek. Gal kam atrodo kitaip? Todėl ir žvengiu :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą