Einamieji Genadijaus sopuliai

pirmadienis, rugsėjo 17, 2012

Loginis pasiaiškinimas

Emilija: Mama, kada duosi man parašyti močiutei laišką!
Mama: Tu man paaiškink, kodėl nenori močiutei parašyti laiško, kai aš NESĖDŽIU prie kompiuterio? Kodėl visada užsimanai laiško, kai aš prie kompiuterio? a? Čia sutapimas kažkoks?
Emilija nė nemirksėjusi: Taigi aš ne dėl to, aš noriu tiesiog Justinui parodyti, ką reikia spausti...

Gudri sukri...

Emilija: Tu negirdi kaip aš sakau? Dabar klausyk, bus ilgas klausimas. Leisk parašyti. (Tipo, stok nuo kompiuterio ir leisk man rašyti belekokias raides ir visokias kitokias beryšeikas) :) (nu gerai, tai irgi svarbu, bet...)
Mama: Nu gerai. Bet tu rašyk tada, kai aš nesėdžiu prie kompiuterio. Gerai?
Emilija: Gerai.
Prasmuko 34 sek.
Emilija: Bet negaliu taip ilgai kentėti, uhuhuhu...

Moteriška...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą