Einamieji Genadijaus sopuliai

ketvirtadienis, lapkričio 25, 2010

Mano meile, žinok



Dienos palieka lyg paukščiai
Ir amžinybėj ištirpsta jų aidas
Ir jei pamatysi rasą ant skruosto
Ji ne dėl skausmo
Mano meilė kažkur šalia

Skristi kai jau negalėsiu
Sparnus tik į dangų išeisiu ištiesęs
Bet aš nepravirksiu tą valandą tylią
Širdim iki galo
Mano meilė kažkur šalia

  Mano meile, žinok, dar laiko yra
  Mano meile, tikėk, nors manęs nebėra
  Mano meile, mylėk, esi man viena
  Mano meile, tikėk, dar laiko yra



Gaila, sudeginom viską
O būti, būti galėjom
Bet aš nepravirksiu tą valandą tylią
Širdim iki galo
Mano meilė kažkur šalia


  Mano meile, žinok, dar laiko yra
  Mano meile, tikėk, nors manęs nebėra
  Mano meile, mylėk, esi man viena
  Mano meile, žinok, dar laiko yra

  Mano meile, tikėk...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą